Motivační předměty BESIP
Základní informace
Název zadávacího postupu
Motivační předměty BESIP
Zadavatel
Centrum služeb pro silniční dopravuSystémové číslo NEN
N006/17/V00010338
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2017-036696
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00010338
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum zrušení ZP
20. 04. 2018 00:00
Datum uveřejnění ZP na profil
02. 01. 2018 13:37
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
03. 04. 2018 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Jan
Příjmení
Chalupa
Funkce/pracovní pozice
Administrátor CGB - Consult, s.r.o.
chalupa@cgb.cz
Telefon 1
+420 222314592
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody v souladu s ustanoveními § 131 a § 132 zákona na dodávky propagačních a jiných prvků, předmětů a zboží sloužících k propagaci bezpečnosti silničního provozu a prevence v oblasti bezpečnosti provozu na provozních komunikacích. Součástí plnění veřejné zakázky bude i potisk dodávaných předmětů způsobem uvedeným v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 4 let mezi zadavatelem (resp. oběma zadavateli) a nejvýše 3 dodavateli, kteří podají nabídku a kteří se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. – 3. místě. V případě, že budou hodnoceny méně než 3 nabídky, bude rámcová dohoda uzavřena se všemi dodavateli, jejichž nabídky budou hodnoceny a které splní kvalifikační způsobilost dle zákona a požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel v souladu s § 132 zákona uvádí, že veřejné zakázky na základě rámcové dohody (tzv. minitendry) budou zadány postupem s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody podle § 135 zákona. V rámci jednotlivých zakázek (tzv. minitendrů) bude zadavatel konkretizovat své požadavky na aktuálně poptávané plnění, přičemž k podání nabídky budou vyzváni vždy všichni dodavatelé, s nimiž bude uzavřena rámcová dohoda. Podrobnější informace, týkající se předmětu plnění veřejné zakázky (tj. popis jednotlivých výrobků, které budou předmětem dodávky a předpokládané roční množství výrobků), jsou uvedeny v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Podrobnější informace týkající se zadávání minitendrů na základě rámcové dohody jsou podrobně uvedeny v příloze č. 7 zadávací dokumentace (Návrh rámcové dohody). Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 ZZVZ.
Kód z číselníku NIPEZ
22462000-6
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní materiály
Kód z číselníku CPV
22462000-6
Název z číselníku CPV
Reklamní materiály
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Informační a propagační výrobky | 39294100-0 | Informační a propagační výrobky | ||
Reklamní materiály | 22462000-6 | Reklamní materiály |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 05. 2018 11:15 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
20. 04. 2018 14:44 | Uveřejnění oznámení o rozhodnutí o námitce | |||
21. 02. 2018 15:08 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 02. 2018 14:53 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 02. 2018 08:33 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2018 16:28 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
30. 01. 2018 14:15 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
12. 01. 2018 13:24 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 01. 2018 13:11 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
02. 01. 2018 13:39 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
28. 12. 2017 00:00 | 02. 01. 2018 00:00 | F2017-036696 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |