Motivační předměty BESIP

Základní informace


Název zadávacího postupu

Motivační předměty BESIP

Systémové číslo NEN

N006/17/V00010338

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2017-036696

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00010338

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum zrušení ZP

20. 04. 2018 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

02. 01. 2018 13:37

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 04. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Jan

Příjmení

Chalupa

Funkce/pracovní pozice

Administrátor CGB - Consult, s.r.o.

E-mail

chalupa@cgb.cz

Telefon 1

+420 222314592

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody v souladu s ustanoveními § 131 a § 132 zákona na dodávky propagačních a jiných prvků, předmětů a zboží sloužících k propagaci bezpečnosti silničního provozu a prevence v oblasti bezpečnosti provozu na provozních komunikacích. Součástí plnění veřejné zakázky bude i potisk dodávaných předmětů způsobem uvedeným v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 4 let mezi zadavatelem (resp. oběma zadavateli) a nejvýše 3 dodavateli, kteří podají nabídku a kteří se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. – 3. místě. V případě, že budou hodnoceny méně než 3 nabídky, bude rámcová dohoda uzavřena se všemi dodavateli, jejichž nabídky budou hodnoceny a které splní kvalifikační způsobilost dle zákona a požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel v souladu s § 132 zákona uvádí, že veřejné zakázky na základě rámcové dohody (tzv. minitendry) budou zadány postupem s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody podle § 135 zákona. V rámci jednotlivých zakázek (tzv. minitendrů) bude zadavatel konkretizovat své požadavky na aktuálně poptávané plnění, přičemž k podání nabídky budou vyzváni vždy všichni dodavatelé, s nimiž bude uzavřena rámcová dohoda. Podrobnější informace, týkající se předmětu plnění veřejné zakázky (tj. popis jednotlivých výrobků, které budou předmětem dodávky a předpokládané roční množství výrobků), jsou uvedeny v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Podrobnější informace týkající se zadávání minitendrů na základě rámcové dohody jsou podrobně uvedeny v příloze č. 7 zadávací dokumentace (Návrh rámcové dohody). Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 ZZVZ.

Kód z číselníku NIPEZ

22462000-6

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní materiály

Kód z číselníku CPV

22462000-6

Název z číselníku CPV

Reklamní materiály

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInformační a propagační výrobky39294100-0Informační a propagační výrobky
DetailReklamní materiály22462000-6Reklamní materiály

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 05. 2018 11:15Uveřejnění písemné zprávy
Detail20. 04. 2018 14:44Uveřejnění oznámení o rozhodnutí o námitce
Detail21. 02. 2018 15:08Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 02. 2018 14:53Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 02. 2018 08:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail19. 02. 2018 16:28Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail30. 01. 2018 14:15Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail12. 01. 2018 13:24Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 01. 2018 13:11Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail02. 01. 2018 13:39Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


28. 12. 2017 00:0002. 01. 2018 00:00F2017-036696Oznámení o zahájení zadávacího řízení